Saturday 20 December 2014

Lil-sister.

Hi peeps and all students batch 99 especially to my little sister. Hee. Student pt3 kan? 
Amacam best tak pt3? Aku dengar macam ramai je tak suka pt3 ni kan? (nasib baik tahun aku pmr lagi) lalalala.

Result pt3 22hb kan? kesian pulak aku tengok adik aku macam separuh gila dah sebab takut dengan result pt3 dia. huhu. Dengar cite gred naik yedakk? maknanya, 80-100 markah baru 'A' la ye? uishh uishhh kesian :'( aku pun rasa pt3 ni lagi susah dari pmr. Ermmm nasib korang la students batch 99. Nak buat camne kan time korang KPM tukar sistem pendidikan tu. Apa apa pun aku yakin korang dah buat yang terbaikkan. Redha je la adik adik oiii. Pt3 bukan penentu segalanya. Hidup mesti diteruskan. Cewahhh aku ni. Tunggu la nanti result SPM aku pulak keluar, tengok aku jadi gila macamana pulak. Haha. Still have around 71 days more. Hee. 

To my little sister, aku yakin kau dah buat yang terbaik. Kalau dapat straight 'A's, Alhamdulillah. Kalau tak dapat pun, terima je la seadanya. Kau dah berusaha kan. Biar Allah yang tentukan ;)

No comments:

Post a Comment

Hi, leave your advice here ;)