Monday 19 January 2015

Alone But Not Lonely.


Hai sayang sayang sekalian. bertemu kita kembali ;)
Huhu. kesian kat blog ni. Habis berabuk. So today, kasi cuci sikit.

Ok aku tak nak panjang panjang sembang kat sini. Just straight to the point untuk topik hari ni. Entri kali ni berkaitan dengan adik aku. Sedih sebab adik aku dah balik asrama 22hb hari tu. amboi kau hari ni baru nak sunyi. Hari ni baru aku dapat update. 22hb hari tu memang terasa kesunyian dah, cuma tak berkesempatan nak update entry je lagi. 

Sunyi sebab selalunya siang, lepak, sembang sembang, jogging, and banyak lagi la. Tapi bila dia balik asrama, semua tu dah tak jadi rutin dah. Sunyi sebab takde orang nak bagi nasihat kat aku. Sedih sebab takde orang nak bergurau. Hiks. 

Akhir kata, cepat la adikku balik! akakmu merinduimu. Kah!
Ok bye ;)

No comments:

Post a Comment

Hi, leave your advice here ;)